Učenci so na naravoslovnem dnevu na petih postajah sprejemali dražljaje iz okolice z vsemi petimi čutili.
Svoj vid so preizkušali na slikah – optičnih prevarah, opazovali sošolčevo zenico in ugotovili, kaj se z njo dogaja na soncu in v senci. Poslušali so različne zvoke, preverjali, kako slišijo, če svoje uhlje povečajo ali jih zakrijejo. Z zaprtimi očmi so prepoznavali različne vonjave, okušali pijačo ter hrano, risali in tipali. Poskušali so ugotoviti, kaj jim sošolci pišejo/rišejo po hrbtu in še marsikaj. Vsi so povedali, da so se imeli super in da so se zelo zabavali. Nekateri so povedali še malo več…
Zoja: Bilo je fino. Naučili smo se, da je zelo težko, če si slep.
Ajda: Všeč mi je bilo, ko smo okušali jedi.
Adrian: Bilo je fino, ker smo vsi lahko vse probali. In skupine so bile super!
Taja: Bilo je zabavno! Najbolj mi je bilo všeč, ko smo poskušali hrano in pijačo z zaprtimi očmi.